Tajniki Czarnej Magii

Lekcja 1

Czarna magia - mnogość najróżniejszych środków agresji, zmiennych jak kameleon i odwiecznych jak zło i dobro. Walka z nimi przypomina walkę z wielogłowym potworem: utniesz mu jedną głowę, a natychmiast wyrośnie inna, jeszcze groźniejsza i sprytniejsza. To, z czym przychodzi nam walczyć, nigdy nie jest ustalone raz na zawsze, wciąż podlega zmianom, jest niezniszczalne.    

Skojarzenia z Czarną Magią:
  • Czarnoksiężnik
  • Czarna Różdżka
  • śmierć
  • zaklęcie niewybaczalne
  • zaklęcie czarnomagiczne
  • stworzenie czarnomagiczne
  • Obrona przed Czarną Magią
  • ból
  • cierpienie
  • śmierciożercy
  • uroki
  • horkruksy
---

Stworzenia czarnomagiczne - są to istoty stworzone w celach czarnomagicznych, najczęściej przez czarnoksiężników. Przykładem jest Bazyliszek czy dementor. Jednak wiele osób jest zdania, że nie istnieje coś takiego jak stworzenie czarnomagiczne, więc każdy tutaj powinien sam wyrobić sobie zdanie.

---

Warto zwrócić uwagę na ten aspekt, że jako taka Czarna Magia może wcale nie być używana w celu zadawania bólu, ale na przykład w ostateczności, kiedy chcemy się obronić. W związku z tym niekiedy samo użycie nie musi być karane tak jak każde inne, wszystko zależy od intencji czarodzieja, kiedy owe zaklęcie rzucał. Należy to brać pod uwagę na przykład w sądzie.

Nie wszystko, co zostało w mroku stworzone mu służy.
___________________________________________________________________________________


Lekcja 2

Inferius - to ożywione w czarnomagiczny sposób zwłoki ludzkie, wykorzystywane do złych celów. Nie mają świadomości, są kierowane przez swojego stwórcę. To stworzenia mroku, inferiusy nie mogą wychodzić na światło dzienne, boją się go, tak jak zwykłego światła. Są bardzo silne i wytrzymałe.

Zombie - wywodzą się z Haiti, wzięły się z kultury Voodoo. Zombie powstawały w ostateczności, w wyniku wyroku wydanego przez szamana danego plemienia za nieprzestrzeganie prawa. Człowiekowi dmuchano w twarz specjalną mieszanką ziół, przez co wprowadzano go w pewnego rodzaju trans. Takie ciało wkładano do trumny i zakopywano. Po wyliczonym czasie, gdy mózg obumarł, wyciągano to, co pozostało z człowieka i wypuszczano go. Są żądne krwi. Najlepszym sposobem na zabicie zombie jest przedziurawienie jego mózgu. Na przestrzeni czasu zyskały dużą siłę i są odporne na ból. 

___________________________________________________________________________________

Lekcja 3
Dżinny to duchy pustyni. Dysponują wielka mocą ponadnaturalną i są przyjazne lub wrogie człowiekowi. Częściej niestety spotykamy te wrogo nastawione.

Dżinny to potężne Duchy Wschodu związane z Arabią i Islamem. Ich pochodzenie nie jest do końca jasne. Według jednej wersji, są one jednymi z trzech rodzajów inteligentnych istot stworzonych przez Boga (oprócz aniołów i ludzi). Inni widzą je jako postaci stworzone z czystego płomienia, pozbawionego dymu, a kolejne wersje wywodzą je od Lucyfera.

Dżinny są niewidzialne. Mogą jednak przyjmować wybraną postać. Również ludzką.

Złe Dżinny dzielimy na trzy główne grupy:
  • Ifryty
  • Ghule
  • Sile

Sila -  są to okrutne czarownice. Porywają ludzi, by ich po prostu pożreć. Mają postać wielbłąda z ludzką twarzą i rękami.  Niszczymy je, wypowiadając formułę Allah Akbar.

Ghule - demony rodzaju żeńskiego występujące na cmentarzach lub w opuszczonych ruinach. Według podań są to zbuntowane anioły, które zostały porażone spadającymi gwiazdami, a dostając się na ląd stały się obrzydliwymi Ghulami. Jednak Mahomet potwierdził, że wiara w niego, to jedynie przesąd.

Ifyt - najgroźniejszy i najzłośliwszy z Dżinnów. Ifryty to dusze ludzi zmarłych nagle i niepochowanych, na przykład ludzi zamordowanych lub ofiar wojny. Najczęstsze dormy, które przybierają, to: szakal, wilk, lew, skorpion lub żmija. Można je odstraszyć, recytując odpowiednie wersety z Koranu. Ifyta łatwo odróżnić od zwykłego zwierzęcia - czuć od nich bijącą, złą energię.

Dżinna można złapać w złoty lub srebrny pierścień lub w lampę, pocierając je i wystawiając przed siebie, w stronę ducha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz